اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کامیک کان: انتشارات IDW کتاب تامپسون را مصور می‌کند

 

 

 

ترس و نفرت در لاس وگاس

انتشارات IDW در بازار کامیک کان اعلام کرد که رمان هانتر اس تامپسون به نام "ترس و نفرت در لاس وگاس" را مصور(گرافیکی) می‌کند.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، مدیر انتشارات IDW تد آدامز اعلام کرد: همیشه می‌خواستم رمان های تامپسون را به عنوان نسل جدیدی از رمان های مصور به خوانندگان معرفی کنم.


تد آدامز ادامه داد: من آثار تامپسون را در طول زندگیم بارها خواندم و بسیار برایم مهم است که بتوانم این کار را به درستی انجام دهم. این پروژه هیجان انگیز جدید بیشتر روابط بین ادبیات رمان و کامیک را کاوش می‌کند.


تد آدامز اظهار کرد: تیم خلاقی بر روی این رمان در حال کار هستند و تمام سعی آنها این است که روح اصلی داستان وفادار باشند.


"ترس و نفرت در لاس وگاس" پیرامون سفر سورئال تامپسون به لاس وگاس و تاثیر و نفوذ آن در محرک هایی که از این سفر گرفته است را بیان می‌کند.


تری گیلیام فیلمی اقتباسی از این کتاب را در سال 1998 با بازی جانی دپ ساخته است و این بسیار عجیب است که چرا این کتاب تا کنون مصور نشده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما