سرویس مخفی با رویدادهای هیجان انگیز

 

 

 

فیلم سرویس مخفی

سرویس مخفی The secret service نام جدیدترین فیلم متیو وان در مقام کارگردان است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این فیلم اقتباسی از رمان مصور دیو گیبسون و مارک میلر به نام "جیمز باند بانوی زیبای من را ملاقات می‌کند" است. فیلمنامه این کار را جین گولد من می‌نویسد و متیو وان نیز در نگارش او را همراهی می‌کند.


در این فیلم بازیگرانی از جمله ساموئل اِل جکسون، کالین فرث، تارون ایگرتون، اِما واتسون، بِلا هث‌کوت و ... ایفای نقش می‌کنند.

ساموئل اِل جکسون در این فیلم نقش شخصی را ایفا می‌کند که تمام مشکلات را او ایجاد کرده است.در واقع نقش شرور داستان است. برای این نقش با تام کروز و لئوناردو دی کاپریو نیز صحبت شده بود اما در نهایت ساموئل اِل جکسون این نقش را پذیرفت.

داستان این فیلم پیرامون بزرگترین مامور مخفی جهان با بازی کالین فرث است که در هیجان انگیز ترین پروژه زندگی خود قرار می‌گیرد. او همزمان خواهرزاده خود را آموزش می‌دهد تا از او در آینده جیمز باند جدیدی بسازد. چه ارتباطی بین یک سری آدم ربا که مانند داستانهای علمی تخیلی رفتار می‌کنند ،قاتل یک شهر ، تاریکی کوه های اورست و راز پنهان درون آن وجود دارد؟ زمانی که کسی متوجه می‌شود که چه چیزی پشت آدم ربایی ها وجود دارد، آن چیز قیمتی می‌شود. توطئه شروع به آشکار شدن می‌کند،اما چه کسی می‌تواند باور کند که پشت تمام اتفاقات چهره های مشهور و سرشناس وجود دارند؟


این فیلم توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تهیه شده و در تاریخ 14 نوامبر 2014 آماده اکران عمومی خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر