اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فرجی: آماده‌ایم با تقاضای مردم سانس‌های فوق‌العاده بیشتری در نظر بگیریم


به گزارش آکادمی هنر، مدیر امور سینماهای جشنواره با اشاره به استقبال مردم از فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «گزارش یک جشن» و «سعادت آباد» گفت: آماده‌ایم با تقاضای مردم سانس‌های فوق‌العاده بیشتری در نظر بگیریم.

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجراز استقبال خوب مردم از فیلم‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، گفت: روز چهارشنبه فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سینماهای آزادی و پردیس ملت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و ما مجبور شدیم برای سانس فوق‌العاده هر دوسینما ساعت 12 فروش بلیط در نظر بگیریم.

وی در ادامه گفت: صبح روز گذشته ما آمادگی برای استقبال مخاطب و فروش بلیط در سانس فوق‌العاده داشتیم، شب گذشته برای  5 سالن سینما سانس فوق العاده بعد از ساعت 12 برای فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» (فرهنگ 1، جوان 1 و موزه سینما)، سعادت آباد (استقلال) و گزارش یک جشن (فرهنگ 2) در نظر گرفتیم و صددرصد فروش گیشه در اختیار نمایش مردمی قرار گرفت.

فرجی در ادامه به پیش بینی استقبال مردم در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم تا با تقاضای مردم سانس‌های فوق‌العاده برای سینماها در نظر بگیریم. امروز هم با توجه به روز تعطیل پیش بینی سانس فوق‌العاده برای 4 یا 5 سالن سینما خواهیم داشت. استقبال مردم خستگی روزهای پرکار جشنواره را از تن دست‌اندرکاران به درمی‌برد و بسیار خوشایند است.

وی در پایان به استقبال مردم و صف‌‌های طویل مخاطبان جلوی درب‌های سالن‌های سینمای اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که شب گذشته از سالن‌های سطح شهر داشتم استقبال مردم را شاهد بودم تعدادی از مخاطبان در صف‌های طولانی ساعت‌ها منتظر هستند تا بتوانند فیلم مورد علاقه خود را ببینند ما نیز سعی می‌کنیم با فراهم آوردن سانس‌‎های فوق‌العاده شرایط  مناسبی را برای علاقمندان به سینمای ایران فراهم آوریم.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

0 #1 Guest 1389-11-25 21:33
ترو خدا بزارین. همین 3 تا فیلم رو مخصوصا تو پردیس سینمایی زندگی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما