محسن وزيري: سخت‌ترين كار جشنواره راضي نگه داشتن هم است

محسن وزيري تهيه كننده سينما معتقد است سخت‌ترين كار جشنواره راضي نگه داشتن يكديگر است. اما بايد با همكاري و اتحاد بين صنوف مختلف اين تعادل را ايجاد كرد.


 به گزارش آکادمی هنر، محسن وزيري در گفتگو با روابط عمومي سي امين دوره جشنواره فيلم فجر گفت: همه جشنواره‌هايي كه در طول سال در كشور برگزار مي‌شوند خوب و ارزشمند هستند اما جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است و به نوعي تداعي دوران خاطره انگيز انقلاب را مي‌كند.



تهيه كننده فيلم "ساعت شلوغي" ادامه داد: راضي نگه داشتن همه صنوف سينمايي در جشنواره فيلم فجر سخت‌ترين كار ممكن است . اميدوارم خزاعي و گروهش بتوانند از عهده اين كار به درستي برآيند. با همكاري و اتحاد صنوف مختلف مي‌توانيم جشنواره پرباري را به لحاظ كيفيت و محتوا داشته باشيم.
وي در خصوص حضور فيلمسازان تازه كار در جشنواره سي‌ام توضيح داد: من هميشه تمايل داشتم با نيروي جوان و خلاق كار كنم، بايد شرايطي فراهم شود تا آنها هم بتوانند جايگاهي براي خود پيدا كنند.
وزيري به فكر و ايده فيلمسازان جوان اشاره كرد و گفت: جوانان پويا، ايده و افكاري بسيار تازه و جديد در اين راه دارند كه‌ مي‌توان از آنها بهره گرفت.
وي همچنين در خصوص اضافه شدن مستندهاي بلند و حذف بخش ويدئو رسانه از جشنواره فيلم فجر عنوان كرد: بايد جايگاه هر چيزي به درستي مشخص شود. آثار مستند بايد جايگاه مناسبي براي خود داشته باشند. اگر در اين دوره فيلم‌هاي ويدئويي از جشنواره فيلم فجر حذف شوند و در دوره ديگر اضافه شوند مشكلي اين فيلم‌ها حل نخواهد شد. بايد به زودي تصميمي براي اين فيلم‌ها و حضورشان در جشنواره‌اي ديگر گرفته شود.
اين تهيه كننده سينما در خصوص اضافه شدن بيداري اسلامي به بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر تصريح كرد: اگرچه ما در اين زمينه آثار شاخصي نداريم و بايد منتظر عملكرد اين بخش در دوره‌هاي بعدي باشيم، اما اين بخش مي‌تواند ذهن فيلمسازان را براي انتخاب موضوع تا اندازه زيادي باز كند.
وزيري در پايان از تمايل خود براي شركت در جشنواره فيلم فجر گفت و خاطر نشان كرد: اميدوارم "ساعت شلوغي" براي اكران در جشنواره فيلم فجر آماده شود، اما اگر شرايط مهيا نشد قبل از جشنواره اكران مي‌شود

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر