فراخوان پذيرش آثار (عكس، پوستر ، تیزر و آنونس) فيلم هاي سينمايي


روابط عمومي پانزدهمين جشن سينماي ايران، آثار (عكس، پوستر ، تیزر و آنونس) فيلم هاي سينمايي را جهت شرکت در پانزدهمین جشن سینمای ایران فراخوان كرد.

بر اساس اين فراخوان علاقمندان به شركت در بخش عكس مي توانند آثار خود را همراه با درج نام عكاس،‌ نام فيلم و سال توليد هر عكس با قطع (20در30) روي كاغذ عكاسي چاپ و به انضمام فايل اثر با فرمت jpeg  و كيفيت 300 DPI برروي لوح فشرده آماده نموده و از هر فيلم فقط پنج قطعه عكس به تفكيك (4 قطعه از صحنه و1  قطعه پشت صحنه) به دبیرخانه جشن ارائه دهند .

 

محدوديتي در تعداد فيلمهاي عكاسي شده وجود ندارد اما در آثار ارسالي نباید دخل و تصرفی صورت گرفته باشد . ضمنا فقط آثاري كه از سال 88 تاكنون ساخته و در جشن هاي سالهاي گذشته شركت نداشته اند ، مورد داوري قرار خواهند گرفت.

شركت‌كنندگان بخش تيزر ( آثار 15 تا 60 ثانیه ) و متقاضیان بخش آنونس ( 2 تا 4 دقیقه ) نیز می توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده (هر اثر به صورت جداگانه) به دبير خانه جشن ارائه دهند.

همچنین طراحان پوستر نیز می توانند آثار طراحی شده خود را به تفکیک هر  فیلم به صورت چاپ شده به دبیرخانه جشن تحویل دهند.

علاقمندان مي توانند آثار خود را  از اول  تا 20 مرداد ماه به دبير خانه پانزدهمين جشن سينماي ايران (خیابان بهارجنوبي ، ‌كوچه سمنان شماره 29 ) ارائه دهند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر