برندگان MTV Movie Awards 2010

 

سال گذشته در جوایز MTV فیلم گرگ و میش تمامی جوایز را درو کرد. امسال هم فرق چندانی نکرد و در مقابل فیلمهای شایسته دیگر قسمت دوم این فیلم با عنوان ماه جدید اغلب جوایز را به راحتی به خانه برد. البته شاید فیلم دیگری نتوانسته عنوان «پاپکورن مووی» را به خود اختصاص دهد.

 

کریستین استوارت و رابرت پتینسون که با این دو قسمت به اوج محبوبیت رسیدند از این جشن 4 جایزه بردند که سهم پتینسون 3 جایزه بود. سال گذشته در رأی گیری که هر ساله انجام میشود رابرت پتینسون توانست جانی دپ ستاره مشهور دنیا را پس از پنج سال از رده اول محبوبترین بازیگر دنیا کنار بزند و خود این عنوان را کسب کند. کریستین استوارت هم در این رأی گیری در رده دوم قرار گرفت و دپ به رده سوم رفت.   MTV Genration Awardهم به ساندرا بولاک رسید. عزیز انصاری کمدین و شومن آمریکایی مجری این برنامه بود.

 

از نکات جالب توجه این مراسم همیشه حضور ستارگان افسانهای هالیوود با ظواهری جالب است. اغلب سینما دوستان از گریم تام کروز در فیلم Tropic Tunder ساخته بن استیلر یکه خوردند. لحظاتی که که در انتهای فیلم او با حرکاتی جالب شعر رپی را خواند در ذهن همه دوستدارانش نقش بست. در این مراسم او با همان ظاهر بر روی سن آمد و به همراه جنیفر لوپز یک کنسرت مهیج را برگزار کردند. از دیگر برنامههای MTV میتوان به اجرای کریستین اگیلرا، کتی پری و اسنوپ داگ، لس گروسمن و برنامه مهیج مارک والبرگ و ویل فرل، کن ژیانگ و بن استیلر اشاره کرد.

 

 

بهترین فیلم

حماسه گرگ ومیش: ماه جدید The Twilight Saga: New Moon (کریس ویتز)

 

بهترین اجرا از یک بازیگر مرد

رابرت پتینسون (ماه جدید/New Moon)

 

بهترین اجرا از یک بازیگر زن

کریستین استوارت (ماه جدید/New Moon)

 

بهترین پیشرفت

آنا کندریک (بالا در آسمان/Up in the Air)

 

 

بهترین اجرای کمدی

زاک گالیفیاناکیس (خماری/The Hangover)

 

بهترین بدمن

تام فلتون (هری پاتر و شاهزاده دورگه/Harry Potter and the Half-Blood Prince)

 

بهترین نبرد

نزاع بیونسه ناولس و علی لارتر (دل‎نگران/Obsessed)

 

بهترین هراس در یک بازیگر

آماندا شیفرد (بدن جنیفر/Jennifer's Body)

 

سوپراستار طلایی

رابرت پتینسون

 

 

در همین رابطه ببینید:

 

گالری تصاویر برندگان 2010 MTV Movie Awards

نامزدهای MTV Movie Awards 2010

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر