اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مرحله نخست همانت از 1 خرداد 1390 آغاز خواهد شد


هما نت با توجه به شمار عکس‎های رسیده تا تاریخ 24 اردیبهشت و کیفیت قابل ملاحظه این آثار مرحله نخست هما نت در بخش عکس از یکم خرداد 1390آغاز خواهد شد.

هما نت

  به گزارش آکادمی هنر، هنرمندان حوزه‎های دیگر نیز تا پایان خرداد مهلت مشارکت خواهند داشت. از میان 117 هنرمند حاضر در این رقابت 74  هنرمند با مدیوم عکس شرکت کرده‎اند که البته عکس‎هایی که در ژانر مستند یا خبری  ارسال شده بود پیشاپیش از رقابت حذف کردید.  سه عکس برگزیده از شامگاه31 اردیبهشت در صفحه همانت مورد قضاوت قرار می‎گیرد. علاقه مندان برای حضور در این رقابت می‎توانند متن فراخوان  و آدرس پست الکترونیک مذکور را در ذیل این متن مشاهده نمایند.

هما نت رقابتی است در زمینه‎های مختلف فرهنگ تجسمی و بدون محدودیت سنی و با مدیوم آزاد که در هر ماه ، سه اثر برگزیده را به قضاوت مخاطبین هنر خواهد گذاشت، در پایان هر دوره سی روزه جمع آراء مثبت و منفی  از طرف بینندگان در صفحه همانت (واقع در صفحه نخست سایت گالری هما) هنرمند برگزیده را به شما معرفی خواهد کرد. در پایان هرسال خورشیدی نیز آثار دوازده هنرمند مورد انتخاب عمومی، به نمایش در می‎آید. علاقه‎مندان به شرکت در همانت می‎توانند حداقل سه و حداکثر پنج تصویر از آثارشان را با فرمت  jpg و با عرض 600 پیکسل به آدرس  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند. بدیهی است ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تلفن شرکت کننده الزامی است. آثار بسته به مدیوم خود انتخاب و فضاوت می‎گردند و درهما نت به نمایش درمی‎آیند، به این معنی که  فتو آرت ها صرفن با یکدیگر و آثار نقاشی یا مجسمه با هم در رقابت هستند و هر دوره ماهانه به ارزیابی آثار معینی پرداخته می‎شود. در صورت به حد نصاب رسیدن هریک از حوزه هااین مسابقه از آغاز خرداد در بخش هما نت گالری قرار می‎گیرد. بدیهی است آثار هنرهای کاربردی مثل گرافیک یا تصویرسازی و در بخش عکس آثار مستند یا خبری و گزارشی به دلیل عدم ارتباط با عرضه نمایشگاهی در رقابت قرار نمی‎گیرند.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما