تصاویر فرش قرمز کن 2013 - روز ششم تا روز پایانی

 

 نیکلاس وندینگ رفن کن 2013روز ششم -بیستم ماه مه (30 اردیبهشت) که روز آسیایی جشنواره کن چه در بخش مسابقه، چه در خارج از مسابقه محسوب می شد حضور تاکاشی میکه و عواملش بسیار مهم بود که دو عکس از آن ها در گالری تصاویر آمده است.

 

در همین روز در بخش نوعی نگاه جیمز فرانکو بازیگر سرشناس آمریکایی در مقام کارگردان در این جشنواره حاضر شد که چند عکس نیز از او در گالری تصاویر وجود دارد. مهم ترین اتفاق روز بیست و یکم ماه مه در کن 2013 حضور پائولو سورنتینو و عوامل فیلم زیبایی بزرگ بود.

روز هشتم کن روز حضور خالق درایو در کن بود. او و رایان گاسلینگ که با درایو در کن 2011 پرفروغ ظاهر شدند بار دیگر به کن با فیلم تنها خدا می بخشد بازگشته اند؛ اما گاسلینگ به کن نیامده و این بار وندینگ رفن تنها بر فرش قرمز حضور یافته است.

در  روز نهم عکس هایی از فرش قرمز عوامل فیلم های نبراسکا ساخته الکساندر پاین و آبی گرم ترین رنگ است ساخته عبدالطیف کشیشه آورده شده است که هر دو از تحسین شده ترین فیلم های بخش مسابقه به شمار می روند. پاین همراه با ویل فورث، لارا درن، آنجلا مک اوان، ژون اسکوب و بروس درن به کن آمده بود.   

 

در روز دهم دو عکس از عوامل فیلم مایکل کولاس به کارگردانی آرنولد دس پالیراس تهیه شده و روز پایانی یکی از شورانگیزترین روزهای کن به شمار می رفت. روزی که دو فیلمساز بزرگ سینما یعنی جارموش و پولانسکی بر روی فرش قرمز رفتند. از هر دو هنرمند بر روی فرش قرمز دو عکس تهیه شده است و تمام عکس ها در گالری تصاویر زیر قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر