اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مواد مخدر رویکرد چهارمین نشریه تحلیلی «پلیس فیلم»


نشریه تحلیلی چهارمین جشنواره فیلم پلیس با پرداختن به معضل اجتماعی مواد مخدر ، بررسی راهکارهای پیشگیری از این آسیب اجتماعی و دیدگاه سینماگران و جامعه شناسان منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره فیلم پلیس، در نشریه چهارم فیلم پلیس نظرات جامعه شناسان و همچنین هنرمندان در بررسی معضل اجتماعی مواد مخدر و مسائل به وجود آمده، منتشر شده است.

همچنین در این شماره از نشریه سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی منتشر شده است.

گفت وگو با حمیدرضا حسین آبادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، دکتر محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان، پوران درخشنده و مهدی صباغ زاده از مطلب خواندنی نشریه چهارم است.

در این نشریه چهارم «پلیس فیلم» همچنین صحبت های سینماگرانی چون بهرام توکلی، سامان سالور، مهرشاد کارخانی، سیدجواد میرهاشمی، پریوش نظریه و شهرام میراب اقدم در خصوص بررسی راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر منتشر شده است.

نگاره هایی از اصغر مهاجری «جامعه شناس»، سیدعلی محمد موسوی «عضو فراکسیون مبارزه با مواد مخدر مجلس»، محمد زاهدی اصل «استاد دانشگاه»، محمد قیوم دهقانی «عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس»، امان الله قرایی «جامعه شناس» و نادر مقدس «کارگردان» از دیگر مطالب این دوره از نشریه است.

نشریه «پلیس فیلم» به صورت ماهانه با مدیر مسئولی سعید الهی، سردبیری علی اکبر عبدالعلی زاده منتشر می شود.

چهارمین جشنواره فیلم پلیس نیز با رویکرد «سینما، پلیس، پیشگیری اجتماعی» با دبیری علی سلطانی 11 تا 14 تیر ماه در تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما