اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آثار راه یافته به جشنواره فیلم پلیس در سینما فلسطین اکران می شود


فیلم های راه یافته به چهارمین جشنواره فیلم پلیس در بخش های مختلف در سالن های سینما فلسطین به نمایش در می آیند.

به گزارش آکادمی هنر با اعلام اسامی فیلم های راه یافته در بخش های سینمایی، ویدئویی،مستند، کوتاه داستانی، این آثار در سه سالن سینما فلسطین اکران می شوند.

سینما فلسطین دارای سه سالن با گنجایش 940 نفر است که در این دوره میزبان فیلم های جشنواره خواهد بود.

براساس این خبر، در سالن شماره یک فلسطین فیلم های سینمایی 35 میلیمتری بخش مسابقه به نمایش در می آیند و در سالن شماره دو و شماره سه نیز به ترتیب فیلم های ویدئویی و مستند کوتاه، بلند و کوتاه داستانی نمایش داده می شود.

همچنین ستاد برگزاری جشنواره همزمان با آغاز اکران فیلم ها در سینما فلسطین مستقر بوده و برای چگونگی ورود علاقمندان ستاد در حال برنامه ریزی است. بعد از اعلام اسامی فیلم ها و برنامه ریزی ستاد برگزاری جشنواره جدول اکران فیلم ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

چهارمین جشنواره فیلم پلیس با رویکرد «پلیس، سینما، پیشگیری اجتماعی» توسط معاونت اجتماعی ناجا 11 تا 14 تیر ماه برگزار می شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما