اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

20 اثر ویدئویی به بخش مسابقه جشنواره فیلم پلیس راه یافت + اسامی فیلم‎ها


از میان 105 فیلم بلند ویدئویی ارسال شده به چهارمین جشنواره فیلم پلیس 20 اثر توسط كارشناسان منتخب شوراي برگزاري جشنواره براي حضور در بخش مسابقه انتخاب شد.

به گزارش آکادمی هنر، در این دوره از جشنواره 105 فیلم بلند ویدئویی ارسال شده که از میان این تعداد ، کارشناسان منتخب شورای برگزاری جشنواره 20 اثر را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب كردند.

بر اساس اعلام فراخوان، فیلم های بخش ویدئویی از 75 دقیقه بیشتر بوده که نظر نهايي هيات داوران بعد از بازبيني آثار متعاقبا اعلام و برگزيدگان اين بخش در مراسم اختتاميه معرفي مي‌شوند.

اسامی آثار انتخاب شده به شرح ذیل است:

یک دو سه به کارگردانی (محمد خراط زاده) ، پسرها سرباز به دنیا نمی آیند به کارگردانی (شاهد احمدلو) ،  آبی مه آلود به کارگردانی (افشین صادقی ) ، شاهد عینی به کارگردانی (مهدی گلستانه ) ، اولین پرونده به کارگردانی (محسن توکلی ) ، روز پنجم به کارگردانی (فریدون فرهودی ) ، یک داستان کوتاه به کارگردانی (حجت قاسم زاده ) ، تنهایی به کارگردانی (حجت قاسم زاده ) ، آواز دهل به کارگردانی (مهرداد متولی ) ،  جوجه تیغی ها به کارگردانی (حسین تبریزی ) ، شما پلیسید؟ به کارگردانی (عاطفه خادم الرضا ) ، شتاب کن به کارگردانی (سعید اسدی ) ، گامهای معلق به کارگردانی (شاهرخ دوکلو )، خواب بد به کارگردانی (منوچهر هادی ) ، درها و پرده ها به کارگردانی (سیامک کاشف آذر ) ، می تونه آخریش باشه به کارگردانی (جمشید محمودی ) ، حبیب به کارگردانی (داریوش یاری ) ، شاه کلید به کارگردانی (حسین تبریزی ) ،خانه کاغذی به کارگردانی (محمود معظمی ) ، یک اشتباه کوچولو به کارگردانی (افسانه منادی ).

چهارمين جشنواره فيلم پليس با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» توسط معاونت اجتماعي ناجا 11 تا 14 تير ماه برگزار و فيلم‌هاي منتخب هر بخش در سينما فلسطين به نمايش در مي‌آيند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما