پوستر چهارمین دوره جشنواره فیلم پلیس رونمایی شد


پوستر چهارمین جشنواره فیلم پلیس با طراحی محمد یاراحمدی در نشستی با حضور مسئولان برگزاری جشنواره رونمایی شد.

پوستر جشنواره فیلم پلیسبه گزارش آکادمی هنر به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره فیلم پلیس، طی نشستی با حضور سردار دکتر بهمن کارگر (معاون اجتماعی ناجا و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره)، علی سلطانی (دبیر جشنواره)، سعید الهی (قائم مقام اجرایی)، منوچهر شاهسواری و کامران ملکی (مشاوران حوزه های ارزشیابی و ارتباطات) پوستر این دوره از جشنواره فیلم پلیس رونمایی شد.

محمد یاراحمدی، طراح پوستر این  دوره از جشنواره طی گفت وگویی درباره پوستر بیان داشت: در این پوستر رنگ ها، نشان دهنده طیف های مختلف جامعه است و قاب پوستر مانند فریم فیلم کار شده که پلیس به آن ورود پیدا کرده است.

محمد یاراحمدی متولد 1353 است و مدرک کارشناسی خود را در رشته کارگردانی و کارشناسی ارشد را در رشته گرافیک دریافت کرده و از کارهای وی می توان به طراحی پوستر جشنواره فیلم کیش و پوسترهای جنبی جشنواره فیلم دفاع مقدس اشاره کرد.

بر اساس این خبر، پوستر چهارمین جشنواره فیلم پلیس در چهار رنگ و قطع 70 × 50 سانتیمتر منتشر شده است که برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر این پوستر توسط ستاد برگزاری جشنواره به نهادها و سازمان های فرهنگی، هنری واجتماعی و همچنین دانشگاه ها ارسال و توزیع خواهد شد.

چهارمین جشنواره فیلم پلیس با رویکرد «پلیس، سینما، پیشگیری اجتماعی» توسط معاونت اجتماعی ناجا 11 تا 14 تیر ماه در سینما فلسطین برگزار می شود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر