اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برنامه اولين روز جشنواره فيلم پليس


در اولين روز از چهارمين جشنواره فيلم پليس پنج فيلم سينمايي، پنج فيلم بلند ويدئويي و 13 فيلم كوتاه داستاني در سالن شماره يك، دو و سه سينما فلسطين به نمايش در مي‌آيد.

به گزارش آکادمی هنر، در اولين روز از جشنواره فيلم‌هاي سينمايي «دلخون» به كارگرداني محمدرضا رحماني، «مرگ سپيد» به كارگرداني مرتضي آتش زمزم، «ندارها» به كارگرداني محمدرضا عرب، «آيينه‌هاي روبه‌رو» به كارگرداني نگار آذربايجاني و «پشت در خبري نيست» به كارگرداني شبنم عرفي‌نژاد به نمايش درخواهد آمد. بر اساس اين خبر، سانس اكران فيلم‌هاي مسابقه سينما به ترتيب در ساعت‌هاي 14، 16، 18، 20 و 22 در سالن شماره يك سينما فلسطين خواهد بود.

از ميان 20 فيلم بخش مسابقه 15 فيلم سينمايي تا كنون در پرده سينماها به اكران عمومي در نيامده است.

همچنين در اولين روز از جشنواره فيلم‌هاي ويدئويي «شاهد عيني» به كارگرداني مهدي گلستانه، «تنهايي» حجت قاسم‌زاده اصل، «گام‌هاي معلق» به كارگرداني شاهرخ دولكو، خانه كاغذي به كارگرداني محمود معظمي و «جوجه تيغي‌ها» به كارگرداني حسين تبريزي اكران مي‌شود.

سانس نمايش مسابقه فيلم‌هاي ويدئويي در ساعت 14:30، 16:30، 18:30، 20:30 و 22:30 در سالن شماره دو سينما فلسطين بوده و در اين دوره از جشنواره 20 فيلم ويدئويي به رقابت مي‌پردازند.

همچنين در اين روز از جشنواره فيلم‌هاي كوتاه داستاني در سالن شماره سه در دو سانس 16:15 و 22:15 اكران مي‌شوند.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» توسط معاونت اجتماعي ناجا از فردا در سينما فلسطين آغاز مي‌شود و اين جشنواره تا 14 تير ادامه دارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما