اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اعلام برنامه‌هاي دومين روز جشنواره فيلم پليس


در دومين روز از جشنواره فيلم پليس پنج فيلم سينمايي در سالن شماره يك سينما فلسطين اكران مي‌شود.

به گزارش آکادمی هنر، در اين روز از جشنواره فيلم‌هاي سينمايي «عروسك» به كارگرداني ابراهيم وحيدزاده، «اشكان و انگشتر متبرك» به كارگرداني شهرام مكري، «اخلاقتو خوب كن» به كارگرداني سيدمسعود اطيابي، «بي‌انتها» به كارگرداني اميرحسين جهددوست و «بدون اجازه» به كارگرداني مرتضي احمدي‌هرندي اكران مي‌شود. ساعت اكران فيلم‌ها 14، 16، 18، 20 و 22 خواهد بود.

همچنين در بخش فيلم‌هاي ويدئويي نيز پنج فيلم «آواز دهل» به كارگرداني مهرداد متولي، «پسرها سرباز به دنيا نمي‌آيند»‌ به كارگرداني شاهد احمدلو، «روز پنجم» به كارگرداني فريدون فرهودي، «مي‌تونه آخريش باشه» به كارگرداني جمشيد محمودي و «شتاب كن» به كارگرداني سعيد اسدي در سالن شماره دو سينما فلسطين به نمايش در مي‌آيد.

اين فيلم‌ها نيز در ساعت‌هاي 14:30، 16:30، 18:30، 20:30 و 22:30 اكران مي‌شوند.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» توسط معاونت اجتماعي ناجا در سينما فلسطين برگزار مي‌شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما