اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

دومین جلسه از نشستهای تخصصی بررسی زیر ساخت های سینمای ایران برگزار می شود

 

به گزارش آکادمی هنر روابط عمومی خانه سینما در طی خبری اعلام کرد معاونت پژوهش فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استرات‍ژیک مجمع تشخيص مصلحت نظام و در راستای اهداف و برنامه های خود در حوزه  پژوهش های هنر و رسانه با همکاری خانه سینما دومین نشست تخصصی خود را موضوع امنیت شغلی و توسعه انسانی برگزار می کند.

این نشست همزمان با یکصدو یازدهمین سالروز تولد  سینمای ایران با حضور فرهاد توحیدی(رییس هیات مدیره خانه سینما)، امین تارخ(بازیگر ودبیر گردهمايي امنيت شغلي)،تورج منصوری(تصویربردارو فعال حوزه سینما)، همایون اسعدیان (كارگردان و رئيس كانون كارگردانان سينماي ايران) برگزار می شود.

گفتنی است اجرای این نشست تخصصی برعهده سید محسن هاشمی (کارشناش مدیریت فرهنگی) است.

شایان ذکر است این نشست ساعت 9:00 روز شنبه 8/5/90 ،واقع محل انتهای پاسداران، روبروی ضلع جنوبی پارک نیاوران شماره 802 سالن آفتاب مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار می شود.

یادآوری می شود،‌ ورود برای علاقمندان به این نشست تخصصی آزاد است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما