اکران «برخورد خیلی نزدیک» در روز افتتاحیه جشنواره «نور»


دی وی دی برخورد خیلی نزدیک

پنجمین جشنواره فیلم "نور" لس آنجلس از 3 الی 8 اگوست 2012 برگزار می شود و فیلم برخورد خیلی نزدیک ساخته اسماعیل میهن دوست در روز افتتاحیه جشنواره  به نمایش در می‎آید.

به گزارش آکادمی هنر، چندی است جشنواره‎های مختلف و معتبری در سراسر جهان با عنوان سینمای ایران به راه افتاده‎اند و جشنواره فیلم‎ «نور» به فیلمهای داستانی، مستند، کوتاه و بلند کشورهای مختلف (از جمله ایران، امریکا، یونان، آلمان، نروژ و...) که سازندگان آن ایرانی هستند؛ اختصاص دارد. اعضای هیئت داوران این جشنواره را افرادی چون نوید نگهبان (بازیگری که دو فیلم برادرها و جنگ چارلی ویلسون را در کارنامه دارد)، هما سرشار (مستندساز)، بهروز وثوقی و تونی پلانا (بازیگر و کارگردان تلویزیونی) تشکیل می‎دهند.

گزیده ای از فیلم‎های  این جشنواره از جمله برخورد خیلی نزدیک در 15 و 16 سپتامبر در سیاتل ایالت واشنگتن،27 و 28 اکتبر در شهر دیتونا بیچ ایالت فلوریدا و در پایتخت امریکا (واشینگتن دی. سی) به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است پخش کننده برخورد خیلی نزدیک در آمریکا  همزمان با نمایش این فیلم در لس آنجلس (سوم اگوست) دی.وی.دی. خارج از کشور فیلم را که دارای زیرنویس فارسی، فرانسه و انگلیسی است  در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر