اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اکران و نقد و بررسی «بوسیدن روی ماه» در خانه‎ی هنرمندان


بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان شنبه 6 آبان‎ماه 1391 در خانه‎ی هنرمندان ایران اکران و نقد و بررسی خواهد شد.

بوسیدن روی ماه 

به گزارش آکادمی هنر، بوسیدن روی ماه یکی از آثار منتخب جشنواره فیلم فجر توسط گروه نشانه‎شناسی هنر خانه‎ی هنرمندان ایران به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد. این فیلم در ساعت 16 روز ششم آبان اکران و پس از آن از ساعت 18 توسط دکتر حمیدرضا شعیری، مجید رحیمی جعفری و صادق رشیدی نقد و بررسی خواهد شد.

بوسیدن روی ماه بار دیگر همایون اسعدیان را در مقام کارگردان و منوچهر محمدی را در مقام تهیه کننده دارد و هم‎اکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. این فیلم داستان احترام‌السادات و فروغ دو همسایه است که مانند دو خواهر هستند و در کنار یکدیگر زندگی می کنند. هر دو بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندان مفقود الاثرشان از جنگ ایران و عراق هستند.

در بوسیدن روی ماه بازیگرانی چون شیرین یزدان‎بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی ایفای نقش کرده‎اند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما