اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

شان استون آب‌های‌ خلیج فارس را جلوی دوربین می‌برد

 

شاون علی استون

فیلم سینمایی آب‌های خلیج فارس یکی از دو پروژه سینمایی است که ساخت آن توسط شان علی استون پیگیری می‌شود و ظرف شش ماه آینده تولید آن آغاز خواهد شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، بهرام حیدری نماینده شان استون در ایران درباره تولید دو فیلم سینمایی در ایران گفت: شان استون در حال حاضر نیویورک است و من به عنوان شریک ایشان تمام کارهای مربوط به ایران را انجام می‌دهم. ایشان در سفر به ایران دو پروژه سینمایی را پیگیری کردند که یکی از آن‌ها فیلم سینمایی با عنوان آب‌های خلیج فارس بود که فیلمنامه آن توسط یک ایرانی و آمریکایی نوشته شده است.

 وی در ادامه توضیح داد: روند تولید این فیلم را در ایران در حال پیگیری هستیم برای تولید این فیلم هیچ مانعی وجود ندارد و ما تلاش می‌کنیم تا ظرف شش ماه آینده فیلم را جلوی دوربین ببریم.

حیدری درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم درباره حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس است البته این واقعه پس از گذشت 25 سال روایت می‌شود. در این واقعه که متاسفانه در رسانه‌های غربی به درستی به آن پرداخته نشده است. در این حادثه 299 نفر کشته شدند که 66 کودک  در میان کشته شدگان حضور دارند.

وی در ادامه  افزود: فیلم دارای سرمایه گذار خارجی و داخلی است و پخش جهانی آن‌هم تایید شده است . حدود 90 درصد از فیلم در ایران جلوی دوربین می‌رود.

 حیدری در خاتمه افزود: ما برای ساخت دو پروژه  صحبت‌هایمان را با آقای شمقدری  انجام دادیم  و برای تولید هر دو فیلم در ایران هیچ مشکلی وجود ندارد. تنها نماینده  شان استون در ایران من هستم که اجازه امضاء دارم و هیچ فرد دیگری نمی تواند از جانب ایشان کارهایشان را پیگیری کرده و صحبتی در رسانه‌ها داشته باشند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما