اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مسعود کیمیایی به زودی «کلید شکسته» را کلید می زند

 

مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران در حالی قصد دارد تا فیلم کلید شکسته را کارگردانی کند که اخبار متفاوتی درباره عوامل این فیلم به گوش می‌رسد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، علیرضا زرین دست که تاکنون در 5 فیلم به عنوان مدیر فیلمبرداری با مسعود کیمیایی همکاری داشته، قرار است ششمین فیلم کیمیایی را نیز فیلمبرداری کند، اسحاق خانزادی نیز در مقام صدابردار با این پروژه همکاری خواهد داشت.


کلید شکسته که فیلمی متفاوت در کارنامه مسعود کیمیایی است داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند. داستان این فیلم که نام موقت آن است از یک نیمه شب تا صبح روایت می شود.


لوکیشن این فیلم در تهران قرار دارد و هیچ بخشی خارج از تهران فیلمبرداری نخواهد شد.

طبق گفته تینا پاکروان مدیر تولید کلید شکسته هنوز با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشده‌اند و به احتمال فراوان زوج پولاد کیمیایی و لیلا حاتمی در این پروژه حضور خواهند داشت که در فیلم حکم در فیلم دیگری از مسعود کیمیایی هم‌بازی بودند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما