اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هدیه تهرانی: حضور در برنامه های تشریفاتی را جایز نمی دانم

 

هدیه تهرانی درباره حضور نیافتن خود در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "هفت دقیقه تا پائیز" عنوان کرد حضور در برنامه های پر سر وصدا با تشریفات خاص را به دلیل تناسب نداشتن با شرایط جامعه جایز نمی‌دانم.

 

 

هدیه تهرانی



به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، در مراسم ویژه افتتاحیه فیلم سینمایی "هفت دقیقه تا پائیز" که جمعه 28 تیرماه در سالن ایوان شمس برگزار شد. نیما حسنی‌نسب مجری برنامه بارها ضمن ابراز گلایه از حضور نیافتن هدیه تهرانی در این مراسم از حاضران درسالن عذرخواهی و بیان کرد متاسفانه هدیه تهرانی به قول خود برای حضور در این مراسم عمل نکرده است.

در این راستا هدیه تهرانی در تماسی اعلام کرد: اینجانب به هیچ عنوان به هیچ فردی قول نداده بودم در این مراسم حاضر شوم. مردم بهتر می‌دانند که من معمولا در چنین برنامه‌هایی که با سر وصدا و تشریفات خاص همچون پیاده شدن از لیموزین، راه رفتن روی فرش قرمز و... برگزار می‌شود حاضر نمی‌شوم و اصولا این حضور را به دلیل تناسب نداشتن با شرایط جامعه جایز نمی‌دانم.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما