اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اما و اگرها برای ادامه اکران فیلم «عادت نمی‌کنیم»

 

آآدت نمی‌کنیم

 

اکران فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان از هفته‌ گذشته آغاز شده است. از روز چهارشنبه 19 خردادماه خبرهای غیررسمی حکایت از این دارد که به دلیل پخش آنونس این  فیلم از شبکه‌های ماهواره‌ای برای ادامه‌ اکران دچار مشکل شده است.

 
به گزارش آکادمی هنر و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در پی خبرهای غیررسمی مبنی بر دستورالعمل قوه قضائیه مبنی بر «توقیف فیلم‌هایی که تیزرشان از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود»، ظاهرا اولین فیلمی که پس از این دستورالعمل، جلو نمایشش گرفته خواهد شد، فیلم «آآدت نمی‌کنیم» است. اما به نظر می‌رسد، دست‌اندرکاران این فیلم در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند.

 

 سخنگوی انجمن سینماداران در پاسخ به اینکه آیا اکران فیلم «آآدت نمی‌کنیم» ادامه پیدا خواهد کرد؟ به ایسنا  گفت «هنوز چیزی به‌طور رسمی به ما ابلاغ نشده است چون این موضوعات از طریق شورای صنفی نمایش به سینمادارن ابلاغ می‌شود اما من هم شنیده‌ام که برای ادامه‌ی اکران این فیلم ممانعت به‌وجود آمده است.»

 

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش هم اعلام کرد که هنوز دستوری برای توقف نمایش این فیلم به ما ابلاغ نشده است. «عادت نمی‌کنیم» دومین ساخته سینمایی ابراهیم ابراهیمیان است که با قلم مشترک او و سارا سلطانی به نگارش درآمده است.

 

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی بازیگر نقش‌های اصلی این اثر سینمایی هستند. پانته آ پناهی‌ها، شیرین یزدان‌بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی و حدیث میرامینی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما