اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«تنها دو بار زندگي مي‌كنيم » به‌زودي وارد شبكه نمايش خانگي مي‌شود

 

  فيلم سينمايي «تنها دوبار زندگي مي كنيم»اولين فيلم بلند بهنام بهزادي به زودي وارد شبكه نمايش خانگي مي‌شود. بهنام بهزادي در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،ضمن اعلام مطلب فوق گفت:براي پخش اين فيلم مذاكراتي با رسانه تصويري «هنر هشتم»صورت گرفته و قرار است اين فيلم تا چندي ديگر توزيع شود. 


به گزارش ايسنا، «تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» پيش از اين در بيست‌وششمين جشنواره فيلم فجر موفق به كسب عنوان بهترين فيلم از نگاه مطبوعات و منتقدان شده بود و در جشنواره‌هاي بين‌المللي حضور موفقي داشته است.

«تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» به تهيه‌كنندگي بهروز هاشميان و با مشاركت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي و بهنام بهزادي تهيه شده است.

اين فيلم توسط بايرام فضلي فيلمبرداري شده و موسيقي آن را حسين عليزاده نواخته و مدیر تولید آن اسماعیل میهن دوست است و در آن عليرضا آقاخاني، عبادالله كريمي، رايا نصيري، نگار جواهريان،رامين راستاد به ايفاي نقش مي‌پردازند. 

اين فيلم سال گذشته پس ازدو سال با در اختيار داشتن چند سالن و سانس محدود به اكران عمومي در آمد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما