اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

امیر جدیدی و رعنا آزادی ور بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی

فیلم قهرمان اصغر فرهادی

 

خبری های رسمی حکایت از این دارد که امیرجدیدی و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگران نقش های اصلی فیلم اصغر فرهادی قطعی شده اند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از افکارنیوز، درحالی که از چند ماه گذشته پیش تولید جدیدترین فیلم اصغر فرهادی آغاز شده و قراراست فیلم « قهرمان » بزودی در شیراز جلوی دوربین برود ، خبری های رسمی حکایت از این دارد که امیر_جدیدی و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگران نقش های اصلی این فیلم قطعی شده اند و این روزها مشغول دور خوانی فیلمنامه هستند.



فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی قرار است تابستان امسال در شیراز جلوی دوربین برود و روایتی متفاوت از تمامی فیلمهای این کارگردان خواهد داشت.

 

---------------

این خبر توسط روابط عمومی فیلم تکذیب و تنها خبر حضور امیر جدیدی و محسن تنابنده تایید شد، مشخص نیست هنوز جمع بندی لازم در مورد حضور رعنا آزادی ور یا بحث های اعلام رسانه‌ای انجام نشده یا به کل حضور ایشان منتفی است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما