اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سرنوشت نامعلوم سینمای ایران؛ اکران شنای پروانه متوقف شد

فیلم شنای پروانه

 

شورای صنفی نمایش، با درخواست تهیه‌کننده «شنای پروانه» برای توقف اکران این فیلم در شرایط فعلی موافقت کرد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، به دلیل وضعیت نامعلوم سینماها اکران فیلم‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو نیستند. فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت که از شانس خوبی برای اکران پرفروش برخوردار بود تقریبا در این روزهای کرونا و شرایط بد اقتصادی با شکست مواجه شده است.

 

مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی نمایش، از موافقت این شورا با توقف اکران فیلم «شنای پروانه» خبر داد. در جلسه‌ فوق‌العاده امروز شورای صنفی نمایش، رسول صدرعاملی، تهیه‌کننده «شنای پروانه»، درخواست توقف اکران این فیلم را مطرح کرد و اعضای شورا با این درخواست موافقت کردند.



به این ترتیب، اکران «شنای پروانه»، از چهارشنبه اول مرداد در سینماها متوقف می‌شود. ممکن است «شنای پروانه» در زمانی دیگر مثلاً بعد از دهه اول محرم یا عید نوروز اکران شود. اکران فیلم‌های دیگر روی پرده سینماها همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما