سازمان‌ها و نهادها برای ارائه درخواست پیش خرید بلیت‌های جشنواره تا 4بهمن ماه فرصت دارند


کلیه سازمان‌ها و نهادها تا چهارم بهمن ماه فرصت دارند که سهمیه درخواستی خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در پی اعلام زمان پیش فروش بلیت‌های جشنواره، کلیه سازمان‌ها و نهادها تا چهارم بهمن ماه فرصت دارند که سهمیه درخواستی خود برای استفاده از بلیت جشنواره فجر را همراه با نامه رسمی و مشخص کردن تعداد تقاضا و نماینده رسمی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه کنند.

صبح امروز قائم مقام دبیر جشنواره بیست و نهم فیلم فجر اعلام کرد که پیش فروش اینترنتی بلیت‌های بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر از روز پنجم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هاشم میرزاخانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره fajrfestival.ir و سامانه پیش فروش بلیت، نسبت به خرید بلیت‌های مورد نظر خود از تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه سال جاری اقدام نمایند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار و در جهت زمینه‌سازی رفاه حال مخاطبان امسال قیمت بلیت‌های جشنواره افزایش نمی‌یابد و طبق روال گذشته، بلیت‌های جشنواره در بخش مسابقه سینمای ایران هر قطعه چهار هزار تومان، مسابقه بین‌الملل هر قطعه سه هزار تومان و مسابقه آثار ویدیویی هر قطعه دو هزار تومان ارایه می‌شود.

میرزاخانی با اشاره به این که روزهای نهم و دهم بهمن ماه بلیت‌های خریداری شده  توسط مخاطبان در سینما فلسطین تهران تحویل آنها می‌شود، اظهار داشت: در این دو روز همچنین دانشجویان می‌توانند برای تحویل گرفتن بلیت‌های خود اقدام کنند.

امسال در بخش مسابقه سینمای ایران 20 درصد تخفیف و در بخش‌های بین‌الملل و دیگر بخش‌ها، 50 درصد برای دانشجویان لحاظ شده است.

قائم مقام دبیر جشنواره بیست و نهم فجر در پایان افزود: نمایندگان سازمان‌ها و نهادها  می‌توانند طی روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن ماه برای تهیه بلیتهای مورد نظر خود به سینما فلسطین مراجعه کنند. البته باید تقاضای کتبی و رسمی سازمان‌ها و نهادها به همراه معرفی نماینده تام الاختیار و تعداد بلیتهای درخواستی تا روز چهارم بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارایه شود تا این دوستان بتوانند بلیت‌های خود را در روزهای اعلام شده دریافت نمایند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر