اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پرديس راگا با جشنواره فیلم فجر افتتاح مي‌شود


سالن اصلي پرديس راگا براي نمايش فيلم‌هاي بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، در ايام جشنواره افتتاح مي‌شود.

محمدرضا فرجي مدير امور سينماهای جشنواره در گفت و گو با ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، گفت: با توجه به درخواست کتبي که از طريق شهرداري تهران مبني بر آماده شدن سالن اصلي پرديس راگا براي حضور در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، به دست ما رسيد، گروه کارشناسي بازديدهايي را از این پردیس انجام داد و اميدواريم سالن اصلي راگا، براي نمايش فيلم‌‌هاي جشنواره فيلم فجر آماده شود.

وي در ادامه توضيح داد: حدود ده درصد از آماده سازي سالن اعم از نصب لامپ‌ها و روشنايي سالن، شماره گذاري صندلي‌هاي سالن نمايش و مواردي از اين دست باقي مانده که اميدواريم به زودي با انجام این مراحل، سالن آماده شود و تا 5 بهمن در ليست پیش فروش بليت جشنواره جاي گيرد تا مردم منطقه شهرري بتوانند به راحتي از فيلم‌هاي جشنواره فيلم فجر استفاده کنند.

فرجي در ادامه به اضافه شدن سالن‌هاي نمايش در مرکز شهر تهران اشاره کرد و گفت: به دليل توجه به موقعيت جغرافيايي سالن‌ها و استفاده مخاطب از فيلم‌هاي جشنواره فجر در تمام نقاط شهر، تصميم گرفتيم تا به تعداد سالن‌هاي نمايش مرکز شهر اضافه کنيم. البته اين تصميم هنوز قطعي نشده است و طي روز‌هاي آينده به قطعيت خواهد رسيد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما