احتمال حضور شکارچی جهود در قسمت سوم «بیل را بکش»


پروژه بیل را بکش از ابتدای ساختش با حواشی خاصی روبراه بوده است. البته تنها کافی است نام کوئنتین تارانتینو که به زعم عده کثیری بهترین کارگردان در قید حیات سینما محسوب می‌شود تنها کافی است بر روی پروژه‌ای قرار گیرد تا موجی از خبرها را به دنبال داشته باشد.

کوئنتین تارانتینو و کریستوفر والتز  

بیل را بکش Kill Bill در دو قسمت در دو سال 2003 و 2004 اکران شد مورد توجه اغلب مخاطبین سینما در سراسر دنیا قرار گرفت اما اسکار آن را نادیده گرفت تا اینکه در پایان سال 2009 در اغلب مجلات معتبر سینمایی یا به عنوان بهترین دهه یا جزء سه شاهکار دهه قلمداد شد. تارانتینو در اغلب مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود در حال حاضر قصد ساختن ادامه فیم را نخواهد داشت، اما در مصاحبه‌ای که در سال 2007 انجام داد اعلام کرد شاید پس از یک دهه از قسمت دوم، قسمت بعدی را روی پرده سینما دیدید.

 

چندی پیش بنت والش یکی از مجریان طرح پروژه بیل را بکش اعلام کرد در حال پیش تولید قسمت سوم خواهند بود. او در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای به خبرنگاران گفت: «احتمال دارد کوئنتین تارانتینو برای ساختن قسمت‌های سوم و چهارم بیل را بکش به چین بازگردد.»

مجری طرح جلدهای اول و دوم بیل را بکش در ادامه درباره داستان دو فیلم بعدی این مجموعه موفق رزمی افزود: «داستان قسمت سوم درباره انتقام دو قاتلی است که اوما تورمن در دو قسمت ابتدایی "بیل را بکش" چشم‌ها و دست‌های آنها را نابود کرده و در قسمت چهارم فرزندان کسانی که عروس آنها از بین برده برای گرفتن انتقام مادرها و پدران خود وارد معرکه می‌شوند.»

 

پس از گذشت مدت کوتاهی از سخنان والش، خبر امضای قرارداد اوما تورمن، داریل هانا و جولی دریفوس برای بیل را بکش 3 رسانه‌ای شد. اما در حاشیه اهدای جایزه سزار به کوئنتین تارانتینو برای زنده نگه‌داشتن «وسترن اسپاگتی»، اعلام شد ممکن است کریستوفر والتز که در نقش شکارچی جهود در حرامزادههای بیآبرو ایفای نقش کرده بود، در قسمت سوم بیل را بکش هم نقش مهمی را داشته باشد. عنوان قسمت سوم Kill Bill: The Bride will fight again می‌باشد و احتمال زیاد فیلم برای اکران سال 2014 آماده خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر