اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جف بریجز و جولین مور برای فیلم جدید بادروف قرارداد بستند

 

جولین مور پس از جف بریجز برای جدیدترین فیلم سرگئی بادروف، هفتمین پسر The Seventh Son قرارداد بستند.


به گزارش آکادمی هنر، برادران وارنر اعلام کردند برای نقش استاد گرگوری، جف بریجز و نقش مادر مالکین، جولین مور را انتخاب کرده و هر دو با این کمپانی قرارداد امضا کرده¬اند. بادروف سال گذشته فیلم دختر یاکوزا هرگز گریه نمی کند Doch yakudzy را محصول آلمان و روسیه داشت که آنچنان موفق عمل نکرد. هفتمین پسر اولین فیلم او می باشد که با سرمایه گذاری یک کمپانی بزرگ آمریکایی و بازیگران آمریکایی قرار است ساخته شود.

مت گرینبرگ فیلمنامه اولیه این کار را بر اساس داستانی از جوزف دلینی نوشت و پس از آن فیلمنامه نهایی توسط چارلز لویت فیلمنامه نویس آثاری چون سریع و السیر و الماس خونین نگاشت.
داستان این فیلم فانتزی در ابتدای قرن 18 میلادی می گذرد که گروهی به سرپرستی استاد گرگوری به جنگ با ارواح و جادوگران بدذات می روند. وارنرها این فیلم را یک بلاک باستر خواندند و زمان اکران آن را سال 2013 اعلام کردند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما