اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

الیویا وایلد، سلما هایک و تیلور کیتچ در فیلم جدید الیور استون

 

در پیش­تولید تازه­ترین اثر الیور استون رام ­نشده ­ها savages پس از بنیسیو دل­تورو و آرون جانسون؛ الیویا وایلد، سلما هایک و تیلور کیتچ قرارداد امضا کردند.

 

الیویا وایلد در رام نشده ها savages

 

 به گزارش آکادمی هنر، الیور استون فیلمساز جنجالی آمریکا که تا به حال روی مضامین خاصی کار کرده است اخبار داغی از فیلمش به گوش می­رسد. در آخرین خبر تیلور کیتچ بازیگر موفق سریال روشنایی­های جمعه شب پس از الیور وایلد به این فیلم پیوست تا انتخاب بازیگران فیلم استون به انتها نزدیک شود.

 

قبل از الیویا وایلد، قرار بر این بود که نقش اوفلیا را جنیفر لاورنس ستاره فیلم زمستان استخوان­سوز Winter's Bone ایفا کند که به دلیل حضور در پروژه The Hunger Games نتوانست در این فیلم حضور یابد.

رام­نشده­ها یک فیلم جنایی اقتباسی است از رمان دان ویسلاو که دوست­دختر بن و چان توسط یک شبکه مکزیکی قاچاق انسان، ربوده می­شوند. بن و چان خود وارد عمل شده و در مقابل این گروه می­ایستند. فیلمنامه این فیلم توسط خود ویسلاو با همکاری شین سالمو نگاشته شده است. این فیلم برای اکران سال 2012 آماده خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما