اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سری دوم پوسترهای فیلم رئسای ترسناک Horrible Bosses رونمایی شد


ساعاتی پیش سری دوم پوسترهای فیلم رئسای ترسناک Horrible Bosses در بازار فیلم آمریکا توسط کمپانی «نیولاین» رونمایی شد. این کمدی یکی از آن دسته فیلم‎هایی است که مخاطبین سینمای آمریکا جزء 50 فیلمی انتخاب کرده بودند که حتما باید در سال 2011 به تماشای آن بنشینند.

فیلم Horrible Bosses  

  

داستان این فیلم در مورد سه دوست صمیمی است که هر کدام از شغل خود ناامید شده‎اند و به همین خاطر برای حل این نارضایتی چاره‎ای می اندیشند و آن چیزی نیست جز از رده خارج کردن سایر کارفرماها. در سینمای آمریکا کمتر کمدی‎ها با درجه ممنوعیت زیر 17 ساخته می‎شوند چون سعی می‎کنند اغلب مخاطبین را برای گیشه جذب کنند اما سث گوردون کارگردان این فیلم ترسی برای از دست دادن گروهی از مخاطبین نداشته است. گوردون چندین سریال کمدی و فیلم کمدی چهار کریسمس را در کارنامه دارد.

 

در رئسای ترسناک نقش شش رئیس را جیسون بیتمن، جنیفر انیستون، کالین فارل، چارلی دی، جیسون سادیکیس و کوین اسپیسی ایفا می‎کنند که در کنار آن‎ها به حضور جیمی فاکس هم می‎توان اشاره کرد. کمدی Horrible Bosses هشتم ژولای سال جاری در سراسر جهان اکران خواهد شد. سری دوم پوسترها همان عکس فوق است که هر 6 پوستر در کنار هم برایتان آورده شده است و پوسترهای قبلی را در زیر می‎توانید مشاهده نمایید. برای دیدن آن‎ها در اندازه واقعی بر روی آن‎ها کلیک کنید.

 

جنیفر انیستون در Horrible Bosses  کالین فارل در Horrible Bosses کوین اسپیسی در Horrible Bosses  پوستر فیلم Horrible Bosses  جیمی فاکس در Horrible Bosses

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما