اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بخت درب خانه جیمی فاکس: کیو تی او را برای فیلم جدیدش unchains Django برکزید


کوئنیتن تارانتینو بالاخره پس از منتفی شدن حضور ویل اسمیت برای فیلم جانگو آزاد شده unchains Django، جیمی فاکس را انتخاب کرد.

به گزارش آکادمی هنر، روز گذشته ورایتی پس از انتشار خبر فوق اعلام کرد، فاکس نقش شخصیت جانگو برده‌ای آزاده‌شده را بازی خواهد کرد که با کمک یک جایزه‌بگیر آلمانی سراغ کالوین کندی، برده‌داری اهریمنی و صاحب کشت‌زاری به نام کندیلند می‌رود تا برومهیلدا، عشق گمشده‌اش را نجات بدهد.

 جیمی فاکس، کوئنتین تارانتینو، کریستوفر والتز و لئوناردو دی کاپریو

کری واشینگتن که در فیلم ری با جیمی فاکس همبازی بود، برای بازی در نقش برومهیلدا با تارانتینو دیدار کرده است. او یکی از چند گزینه برای بازی در این نقش است. لئوناردو دی‌کاپریو هم قرار است نقش کالوین کندی را ایفاء کند.

 

در همین حال، کریستوف والتز ستاره حرامزادههای بی‌آبرو ساخته تارانتینو نقش دوست و مربی جانگو را بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود ساموئل ال.جکسن هم نقش استفن، مرد دست راست کندی را داشته باشد. شرکت واینشتاین جانگو آزاد شده را 25 دسامبر 2012 روانه سینماها می‌کند.

 

تارانتینو نقش جانگو را ابتدا به ویل اسمیت پیشنهاد کرد، اما اسمیت بازی در این نقش را که قطعا جنجالی خواهد شد، نپذیرفت. تارانتینو در هفته‌های اخیر با آیدریس البا، ترنس هوارد و کریس تاکر هم صحبت کرد و در نهایت جیمی فاکس را برگزید.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما