پوسترهای جدیدترین فیلم رابرت رودریگز «بچه‌های جاسوس 4» رونمایی شد


تازه‌ترین فیلم رابرت رودریگز بچههای جاسوس: همهی وقت دنیا Spy Kids 4: All the Time in the World اواخر تابستان روی پرده خواهد رفت و کمپانی واینشتاین پوسترهای آن را رونمایی کرد.

 فیلم Spy Kids 4: All the Time in the World

به گزارش آکادمی هنر رابرت رودریگز خالق شاهکارهایی چون شهر گناه Sin City و سیاره وحشت Planet Terror که همیشه دغدغه ساختن فیلم‌های خانوادگی و کودکانه برای طرفداران این گونه فیلم‌های به محاق رفته داشته است در دهه‌ی جدید هم کارش را با یک فیلم اکشن ماجراجویانه‌ آغاز خواهد کرد که قسمت چهارم بچه‌های جاسوس است. او دهه گذشته با وجود این‌که طرفدارانش منتظر دیدن فیلم‌های دیگر از او بودند 5 فیلم برای کودکان ساخت تا تک شخصیت جهان باشد که به عنوان جدی‌ترین سازنده فیلم‌های کودک شناخته شود.

 

در قسمت چهارم بچه‌های جاسوس، دو نوجوان قبلی –الکسا وگا و داریل سابارا- الآن بزرگ شده‌اند و دیگر در بطن قصه نیستند و به حاشیه رفته‌اند. جسیکا آلبا در نقش ماریسا کورتز ویلسون یک جاسوس بازنشسته می‌باشد که به دلیل بزرگ‌ کردن کودکانش از کار کناره‌گیری کرده اما شرایط طوری رقم می‌خورد که مجبور به بازگشت به فعالیت است. ماریسا کورتز به همراه فرزندان، همسر و سگش سعی می‌کند در مقابل متجاوزین بایستد.

 

با توجه به تریلرهای منتشر شده از فیلم نوید یک اکشن بسیار قابل قبول رودریگزی را می‌توان داد که برای تمام طرفداران سینما به خصوص کودکان و نوجوانان لذت بخش است. این فیلم دستاورد تازه‌ای در سینمای سه‌بعدی و آرومااسکوپ خواهد بود که 19 آگست بر روی پرده خواهد رفت.

 

بر اساس این گزارش این فیلم با هزینه 40 میلیون دلاری که بسیار از نمونه‌های مشابه کم‌ هزینه‌تر است ساخته شده و در آن بازیگرانی چون جسیکا آلبا، دنی ترخو، آنتونیو باندراس، ملیسا کوردرو، الکسا وگاف داریل سوبارو، ماسون کوک و روان بلانکارد ایفای نقش کرده‌اند.

 

برای دیدن پوسترها در اندازه واقعی روی تصاویر زیر کلیک کنید:


Spy Kids 4: All the Time in the World  بچه های جاسوس 4  بچه های جاسوس: همه وقت دنیا

Spy Kids 4: All the Time in the World   فیلم Spy Kids 4

مجموعه پوسترهای بچه های جاسوس 4  Spy Kids 4: All the Time in the World


 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر