اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ترانسفورمرز 3 هم‌چنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد / آیا اسپیلبرگ برای ساخت قسمت چهارم وسوسه می‌شود؟


ترانسفورمرز: نیمه تاریک ماه Transformers: Dark Of The Moon قسمت سوم تغییردهندگان برای دومین هفته پیاپی توانست صدرنشین آخر هفته گیشه آمریکای شمالی شود.

ترانسفورمرز 3 

به گزارش آکادمی هنر، ترانسفورمرز پس از موفقیت کارتون آن، دریم‌ورکس را به این فکر انداخت که فیلم آن را پس از تولید بازی این تم روانه پرده نقره‌ای کند. این کمپانی که استیون اسپیلبرگ را در رأس خود می‌بیند مایکل بی را برای ساخت قسمت اول انتخاب کرد و پس از موفقیت آن این همکاری را برای دو قسمت بعدی تمدید کردند.

قسمت دوم فیلم توانست فروش کل خود را به 836 میلیون دلار رساند تا دریم ورکس خیلی سریع دست به کار شود تا قسمت سوم را بسازد؛ اما کار به این راحتی‌ها هم نبود. مگان فاکس دومین بازیگر محبوب زن این سال‌ها که یکی از بازیگرانی بود که در چنین فیلم‌هایی تا به حال دیده شده بود به یک‌باره تصمیم گرفت در پروژه مستقل بازی افتخار ایفای نقش کند و پول دریم‌ورکس را نادیده بگیرد. دریم‌ورکس پس از مدتی سکوت به دنبال بازیگر تازه گشت تا هم‌چون مگان فاکس به دنبال یک مدل مشهور بروند و روزی هاتینگتون ویتلی از مدل‌های ویکتوریا سکرت را انتخاب کرده و به فروش 560 میلیون دلاری در این 12 روز اکران خود برسند.

فیلم رئسای ترسناک Horrible Bosses هم که در این سه روز اکران شد با حضور گروهی از بازیگران مشهور نتوانست حتی نصف ترانسفورمرز فروش کند تا شایعه‌های کارگردانی قسمت چهارم این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ رنگ واقعیت هم بگیرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

0 #2 Guest 1390-08-11 01:56
من عاشقه فیلمشم ای کاش بیاد همه چیش عالیه موسیقی متنش خیلی عالیه
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1390-07-13 20:30
ما که از خدامونه 4 هم بیادش دیگه ترانسفورمرز عضو از خوانواده ما شده دوستش داریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما