اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تریلر فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا Twixt رونمایی شد


تریلر جدیدترین فیلم خالق سه گانه پدرخوانده توئیکست Twixt شب گذشته رونمایی شد.

 بن چاپلین و وال کلیمر در توئیکست ساخته فرانسیس فورد کاپولا

به گزارش آکادمی هنر، فیلم توئیکست بر اساس داستان کوتاهی از خود فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است و می‎توان آن را ادای دین کاپولا به استادش راجر کورمن دانست.

 

این فیلم که با نام Twixt: now and sunrise نیز شناخته می‎شود در ژانر تریلر وحشت می‎باشد که برای اولین بار بخش‎هایی از آن سوم مرداد 1390 در جشنواره comic-con در سن دیگو اکران شد و یکی از فیلم‎های اصلی جشنواره تورنتو محسوب می‎شود.

 وال کلیمر و ال فانینگ در twixt

توئیکست ماجرای هال بالتیمور (وال کلیمر) یک نویسنده شکست خورده و منزوی است که کلانتر یک شهر دورافتاده و کوچک (با بازی بروس درن) با بالتیمور درباره دختری که سال‎های پیش به قتل رسیده اما روحش برای همیشه در این دهکده سرگردان است صحبت می‎کند. دختری به نام V با بازی ال فنینگ که درصحنه های مختلف فیلم به صورتی فانتزی پدیدار می‎شود.

 

دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از : بن چاپلین (در نقش ادگار آلن پو)، خوان والی، دیوید پایمر و رایان سیمپکینز

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما