رودریگز خبر از نهایی شدن پروژه «شهر گناه 2» تا یک سال آینده را داد

 

رابرت رودریگز ساعاتی قبل در تماس تلفنی خبرنگار in the works شایعه ساخت شهر گناه 2 را تأیید کرد.

فیلم sin city 2 

به گزارش اکادمی هنر، پروژه شهر گناه Sin City که از ابتدا قرار بر ساخت 3 قسمت از آن بود به دلایل مشغله کاری رودریگز در کمپانی‌های فاکس، آر آی پی و واینشتاین منتفی فرض شده بود.

فیلم شهر گناه در سال 2005 با استقبال فراوانی از طرف مخاطبین سینما روبرو شد و علاقه‎مندان سینما را با تکنیکی‎ترین فیلم روبرو کرد تا موج فیلم‎های مشابه سر بر آورد. در همان زمان قرار بود دو قسمت بعدی در سال‎های 2008 و 2009 به اکران عمومی درآید و ساخت آن را آغاز کنند؛ اما به دلیل مشغله کاری رودریگز این پروژه‎ها به دست فراموشی سپرده می‎شد تا این‎که سال پیش نام‎های جانی دپ، آنجلینا جولی و آنتونیو باندراس در کنار جمع کثیر چهره‎های قسمت قبلی آورده شد؛ اما آن هم چندان جدی نبود.

در حالی که رابرت رودریگز قسمت چهارم بچههای جاسوس Spy Kids 4 را برای اکران در این سال آماده می‎کرد مخاطبین زیادی بارها در صفحه‎هایش در شبکه‎های اجتماعی از او خواستند که به جای ساخت فیلم برای کودکان قسمت دوم شهر گناه را بسازد.

چند هفته قبل در فستیوال comic-con، او و فرانک میلر اعلام کردند در حال نگارش فیلمنامه شهر گناه هستند و در طی تماس تلفنی رودریگز به خبرنگار in the works گفت: «هزینه فیلم برآورد شده و شاکله اصلی داستان هم مشخص شده است؛ اما از من نخواهید نام بازیگران آن را اعلام کنم که انتخاب نشدند و می‎تونم از میکی رورک و جسیکا آلبا نام ببرم که در این قسمت با عنوان بانویی برای کشتار حضور خواهند داشت.»

رودریگز در جواب خبرنگار که چه زمانی مشخصا کار را کلید خواهید زد اعلام کرد: «به زودی یا یه کمی دیرتر فکر می‎کنم به یک سال نرسه که کار آغاز شود.» در این صورت می‎توان در سال 2012 یا 2013 منتظر اکران Sin City 2 بود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر