اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«عید مارس» The Ideas of March ساخته جورج کلونی جشنواره ونیز را کلید می‎زند


تا ساعاتی دیگر فیلم عید مارس The Ides of March ساخته جورج کلونی شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز را افتتاح خواهد کرد.

جورج کلونی و رایان گوسلینگ در عید مارس  

به گزارش آکادمی هنر، شصت و هشتمین دوره از جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‎ترین رویداد سینمایی و در کنار جشنواره کن مهم‎ترین جشنواره امروز رسما افتتاح خواهد شد و درام سیاسی عید مارس ساخته جورج کلونی افتتاح کننده آن است.

کلونی که علاوه بر کارگردانی جلوی دوربین هم نقش آفرینی داشته فیلمش را با سرمایه گذاری شرکت فیلم‌سازی لئونارد دی کاپریو آماده اکران کرده است. او این فیلم را به شکل یک اقتباس سینمایی بر اساس نمایشنامه شمال فارگوت نوشته بیو ویلیامسون کارگردانی کرده است. این نمایشنامه که توسط بو ویلیام نوشته شده و در سال 2008 در برادوی روی صحنه رفته است، درباره مبارزات انتخاباتی سال 2004 هاوارد دین در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها است و فیلم تمرکز بر زندگی سخنگوی مطبوعاتی او استفان مایرز و هاوارد دین دارد که در جریان رقابت‎های انتخاباتی مایرز با خیانت‎ها و نیرنگ‎های این کاندیدا مواجه و ناخواسته وارد بازی پیچیده‎ای می‎شود.

این فیلم به مدت 120 دقیقه می‎باشد و اغلب لوکیشن‎های آن در میشیگان بوده است. جورج کلونی، رایان گوسلینگ، اوان راشل وود، ماریسا تومی، پول جیاماتی و فیلیپ سیمور هافمن در عید مارس ایفای نقش کرده‎اند و اکران عمومی آن 7 اکتبر همین سال می‎باشد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما