اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تریلر آپوکالیپستی «4:44 آخرین روز زمین» 4:44 LAST DAY ON EARTH ساخته ابل فرارا


ابل فرارا کارگردان شصت ساله آمریکایی با فیلم 4:44 آخرین روز زمین در بخش مسابقه‎ی شصت و هشتمین دوره‎ی جشنواره فیلم ونیز حاضر خواهد شد. 

 ویلیام دفو و شانی لی در 4:44 آخرین روز زمین ساخته ابل فرارا

به گزارش اکادمی هنر، شصت و هشتمین دوره‎ی جشنواره ونیز میزبان فیلم‎های مختلف سینمای آمریکا در بخش اصلی و غیررقابتی خواهد بود. 4:44 آخرین روز زمین یکی از همین فیلم‎ها ساخته ابل فرارا کارگردان آثار تحسین شده‎ای چون سلطان نیویورک King of New York،سروان بد Bad Lieutenant و اعتیاد The Addiction می‎باشد که در بخش مسابقه فستیوال ونیز 2011 شرکت خواهد داشت. البته باید به این نکته اشاره داشت فرارا یکی از معدود فیلمسازان این دوره از جشنواره ونیز می‎باشد که چندین بار در این جشنواره شرکت کرده و جوایز متعددی را کسب کرده که در بین آن‎ها شیرطلا نبوده است.

 

در تریلر آخرالزمانی فرارا، یک زوج به نام‎های سیسکو و تریسی در آپارتمانی در خیابان بالای شهر زندگی می‎کنند و زندگی سراسر پرعشقی را پشت سر گذاشته‎اند. سیسکو بازیگر و تریسی نقاش است در یک بعدازظهری که همه چیز معمولی به نظر می‎رسد متوجه می‎شوند در 4:44 دقیقه بعدازظهر فردا جهان به پایان خود خواهد رسید و شاید هیچ کمکی در میان نباشد ...

 

 

در 4:44 آخرین روز زمین که هنوز زمان اکران عمومی آن مشخص نشده است ویلیام دفو، ناتاشا لیونی، پاول هیپ و شانی لی ایفای نقش کرده‎اند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما