تاد سولونز یکی دیگر از نمایندگان پرشمار سینمای مستقل آمریکا با «اسب سیاه» Dark Horse در ونیز 2011

 

تاد سولونز کمدی ساز مستقل سینمای آمریکا با فیلم اسب سیاه در شصت و هشتمین دوره‎ی جشنواره فیلم ونیز شرکت کرده است.

گوردون گلبر و سلما بی یر در اسب سیاه

به گزارش آکادمی هنر، وقتی نام دارن آرنوفسکی فیلمساز برجسته سینمای آمریکا بر ریاست هیئت داوران شصت و هشتمین دوره نقش بست شاید باید انتظار این امر را داشت تا این کارگردان مستقل به هم‎قطاران خود مجال حضور در چنین رویداد بزرگی را دهد. تاد سولونز یکی از همان کارگردان‎های مستقل سینمای آمریکا است که فیلم‎هایش را نسبت به کمدی‎های دیگر بسیار کم‎هزینه‎ و شخصی‎تر می‎سازد. این نکته را باید اضافه کرد که خارج از مناسبات حضور ارنوفسکی در رأس هیئت داوران این سومین بار است که سولونز در بخش مسابقه جشنواره ونیز فیلم دارد.

در راستای کمدی‎های مختلف سولونز این‎بار مایه‎های کمدی کمتری برخوردار است. فیلم در مورد لحظاتی از رابطه یک مجموعه‎دار اسباب بازی و یک زن که تمام خانواده‎اش یک اسب سیاه است می‎پردازد. سولونز با سومین کمدی خود شادمانی Happiness توانست جایگاه جهانی یابد و در جشنواره‎های مختلف شرکت کند. ین فیلم کاندید بهترین کمدی سال در جایزه گوی بلورین (گلدن گلوب) نیز بود.

فیلم در مدت 86 دقیقه می‎باشد و هنوز زمان اکران عمومیش مشخص نشده است. در اسب سیاه بازیگرانی چون جاستین بارثا، سلما بی‎یر، میا فارو، گوردون گلبر، دونا مورفی و کریستوفر والکان ایفای نقش کرده‎اند.

 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر