اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سونی پیکچرز: ساخت فیلمی بر اساس زندگی استیو جابز

خبری مبنی بر خرید حق ساخت فیلم کتابی مربوط به استیو جابز از سوی «سونی پیکچرز» شب گذشته منتشر شد.

"من عقیده دارم ما لحظات خوشی داریم. فکر می‌کنم مشتری‌ها از محصولاتمون لذت می‌برند و ما همیشه سعی می‌کنیم برای بهتر شدن"

استیو جابز 

نقل قول فوق متعلق به استیو جابز است. به گزارش آکادمی هنر، شب گذشته در بخش خبری شبکه CNN خبری مبنی بر شایعه ساخت فیلمی در مورد او منتشر شد. استیو جابز خالق سیب دوست داشتنی –برند Apple- بود که چند روز گذشته از دنیا رفت. جابز قطعا یکی از برترین چهره‌های دنیای الکترونیک و کامپیوتر بود و خواهد بود.

در خبر CNN آمده بود که کمپانی «سونی پیکچرز» که سال گذشته ساخت فیلم زندگی‌نامه‌ای بر اساس زندگی مارک زوکربرگ را ساخته بود در حال مذاکره با والتر ایساکسون برای خرید حق ساخت فیلمی از کتاب زندگینامه‌ای اوست. والتر ایساکسون سردبیر تایمز و از مدیران CNN می‌باشد که در حال نوشتن کتابی در مورد جایز از مصاحبه‌های خود و دیگران با اوست. شاید این کتاب فیلمی پر مخاطب شود و در کنارش مانند فیلم‌های مشابه از زندگی چهره‌های ماندگار کاندید اسکار شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما