با حضور دان جانسون فهرست بازیگران فیلم Django Unchained جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو تکمیل شد


کوئنتین تارانتینو در ادامه انتخاب بازیگرهایش دان جانسون از بازیگران سینمای رده‎ی بی را برای بازی در تازه‎ترین فیلمش جانگوی آزاد شده برگزید.

don johnson 

به گزارش آکادمی هنر، با پیوستن دان جانسون فهرست بازیگران کوئنتین تارانتینو تکمیل شد و فیلمبرداری فیلم جدید این کارگردان آمریکایی از ماه بعد آغاز خواهد شد. دان جانسون از ستاره‎های سینمای رده‎ی بی است که در فیلم ساطور Machete ساخته رابرت رودریگز هم نقش آفرینی کرده بود. تارانتینو و رودریگز علاقه خاصی به سینمای رده‎ی بی دارند و کرت راسل یکی از شمایل این سینما که در فیلم ضد مرگ Death Proof تارانتینو ایفای نقش کرده بود پس از کناره گیری کوین کاستنر از جانگوی آزاد شده در نقش ایس بازی خواهد کرد.

 

فیلم سینمایی جانگو آزاد شده که در نوع وسترن اسپاگتی ساخته می شود، داستان برده‎ای به نام جانگو را روایت می کند که با همکاری گروهی از شکارچی‎های آلمانی به دنبال همسر خود می‎گردد که در مزرعه شخص ثروتمندی به نام کالوین کندی زندانی شده است. مزرعه کالوین در کندی لند در نزدیکی می‎سی‎سی‎پی قرار دارد. نقش جانگو را جیمی فاکس و نقش کالوین را لئوناردو دی‎کاپریو ایفا خواهند کرد. کالوین به طرز جنون‎آمیزی برده‎ها را مجبور می‎کند تا با یکدیگر بجنگند و یکدیگر را بکشند.

 

در کنار ستاره‎های نام‎برده ساموئل ال جکسون در چهارمین همکاری خود با تارانتینو در نقش استفان، کریستوفر والتز ستاره حرامزادههای بیآبرو Inglourious Basterds در دومین همکاری خود با تارانتینو در نقش دکتر کینگ شولتز، لارا کایوته هم پس از بیل را بکش 2 Kill Bill در نقش خواهر بیوه‎ی کالوین ایفای نقش خواهند کرد.

 

جانگو آزاد شده همانند اغلب فیلم‎های کیو تی محصول کمپانی واینشتاین است و خبرها حاکی از آن است که فیلم برای اکران در شصت و پنجمین دوره‎ی جشنواره‎ی فیلم کن اکران خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر