اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نقش متفاوت تام کروز در عصر راک Rock of Ages

 

کمپانی برادران وارنر با انتشار دومین تیزر فیلم عصر راک Rock of Ages خود را برای اکران این فیلم در اول ژوئن (12 خرداد) در آمریکای شمالی آماده خواهد کرد.

 فیلم rock of ages

به گزارش آکادمی هنر، کارگردانی فيلم عصر راک را آدام شانكمن یکی از خوش ذوق‎ترین کارگردانان کمدی موزیکال کنونی بر عهده دارد. شانکمن اسپری مو Hairspray و سریال گلیGlee را از این ژانر در کارنامه دارد. فیلمنامه این فیلم را جاستین تروکس بازیگر آمریکایی که فیلمنامه‎نویسی را با غرش استوایی و مرد آهنی 2 آغاز کرد به همراه الن لئوب و کریس د آریزنو از کتاب موزیکال آریزنو اقتباس کرده‎اند. كارل لوين، مت ويور، اسكات پريسند، توبي مگواير و جنيفر گيبگات نیز تهيه‌كنندگي عصر راک را برعهده دارند. پیش از ساخت فیلم از کتاب آریزنو تئاتر موزيكالي با همين نام در «برادوي» اجرا شده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است دختر و پسري كه در يك باشگاه موسيقي راك در حال و هوای دهه‎ی هشتاد و سال 1987عاشق هم مي‌شوند؛ تمام تلاش خود را مي‌كنند تا در كنار گذران زندگي با موسيقي راك با هم بمانند. تئاتر موزيكال اين اثر هنري در سال 2006 در لس‌آنجلس روي صحنه رفت و سه سال بعد به «برادوي» آمد و نامزد دريافت سه جايزه‌ي «توني» شد.

 

یکی از مهم‎ترین نکات این فیلم نقش متفاوت تام کروز بازیگر سرشناس آمریکایی در نقش استیسی جاکس یک خواننده راک است. کروز که در مقام خواننده در صحنه کوتاه، به یاد ماندنی و نقش بسیار متفاوتی در غرش استوایی ظاهر شد این‎بار در یکی از نقش‎های اصلی بازی در نقش یک ستاره راک را تجربه می‎کند. در کنار کروز، بازیگران و افراد سرشناس دیگری چون، جولین هیو، مالین آکرمن، الک بالدوین، کاترین زتا جونز، پل جیاماتی، برایان کرنستون، راسل برند (خواننده)، کوین نش (کشتی‎کجکار) و دیگو بونتا (خواننده) حضور دارند.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما