بازگشت میکی رورک و روزاریو داوسون به «شهر گناه 2»


 شبکه MTV در مصاحبه‎ای که با رابرت رودریگز در بخش خبری خود انجام داده بود خبر از ساخت پروژه شهر گناه 2 در تابستان 2012 داد.

شهر گناه 2 

به گزارش آکادمی هنر، رابرت رودریگز پس از هفت سال انتظار مشتاقان این سری محبوب بالاخره سراغ ساخت قسمت دوم آن با نام شهر گناه: بانویی برای کشتار خواهد رفت. رودریگز در گفت‎وگو با شبکه MTV ساخت این پروژه را در تابستان امسال حتمی دانست و فیلم برای اکران سال آینده آماده خواهد شد.

فیلمنامه این قسمت را ویلیام موناهان فیلمنامه نویس مشهور آمریکایی که در کارنامه خود فیلمنامه فیلم‎های جداافتاده The Departed و پادشاهی بهشت Kingdom of Heaven را دارد در کنار فرانک میلر خواهد نگاشت. تا به حال حضور میکی رورک، روزاریو داوسون و دِوُن آ اُ کی به عنوان بازیگر قطعی شده است و برای نقش اصلی اوا لرد یکی از گزینه‎های رز مک‎گاون، آنجلینا جولی، سلما هایک و ریچل وایز انتخاب خواهند شد.

برادران واینشتاین مانند قسمت قبلی تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارند و رابرت رودریگز که لقب ارتش تک‎نفره را در سینما دارد آهنگسازی، تدوینگری و فیلمبرداری را در کنار کارگردانیش برعهده خواهد داشت.

در خبرهای این سال‎ها خبر از حضور بازیگرانی چون جانی دپ و آنتونیو باندراس نیز در این قسمت شنیده شده است که البته پس از چندی خبر حضور جانی دپ در قسمت سوم منتشر شد و در حال حاضر مشخص نیست کدام بازیگران در قسمت دوم این فیلم به یادماندنی نقش آفرینی خواهند کرد. سازندگان شهر گناه در ادامه وقتی سؤال از حضور کلایو اوون شد گفتند: «شاید ولی فعلا چیزی مشخص نیست و باید منتظر موند.»

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر