پس از شهر گناه 2 خبر از ساخت ساطور 2 از رابرت رودریگز رسیده است.

فیلم machete kill

چند هفته پیش رابرت رودریگز در مصاحبه‎ای با شبکه MTV طرفدران شهر گناه را با پایان رسیدن انتظار برای ساخت قسمت دومش شگفت زده کرد و چیزی نگذشت که با خبر پیوستن چندین بازیگر ساخت قسمت دوم ساطور Machete را جدی دانست.

به گزارش آکادمی هنر، رابرت رودریگز در سال 2009 یکی از تریلرهای خود را با نام ساطور Machete ساخت و در سال 2010 آن را اکران کرد. در همان زمان  فشار سیاسی برخی ایالت‎های آمریکا، مشکلاتی که برای لاتن‎ها پیش آمد و پایین کشیدن قسمت اول رودریگز را بر آن داشت تا خبر ساخت قسمت دوم را هم بدهد. این موضوع کمی در حاشیه پروژه بعدی او یعنی بچههای جاسوس 4 و فشار هوادارانش در شبکه‎های اجتماعی مبنی بر ساخت قسمت دوم شهر گناه قرار گرفت تا این‎که او ساخت فیلم را بسیار جدی دانست و خبر از قرارداد با بازیگران بزرگ دیگری داد.

در ادامه این گزارش باید اعلام کنیم که به جز دنی ترخو، جسیکا آلبا و میشله رودریگز، تام ساوینی که از قسمت اول قراردادا بسته‎اند بازیگران بزرگی چون مل گیبسون، میشله ویلیامز، امبر هرد و دامیان بایچر حضورشان در این پروژه نهایی شده است. قسمت دوم این فیلم کشتن ساطور Machete Kills نام دارد و خبر از اکران آن در سال 2013 داده شده است که در این صورت هر دو فیلم رودریگز در این سال اکران خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر