همکاری جنیفر لارنس و دیوید اُ راسل در فیلم جدید «پایان زمین»


جنیفر لارنس و دیوید اُ راسل که هر دو نامزد اسکار برای فیلم کتاب بارقه امید هستند این بار قرار است در درامی عاشقانه به نام پایان دنیا با یکدیگر همکاری کنند.

جنیفر لاورنس و دیوید ا راسل

به گزارش آکادمی هنر، پایان زمین داستان عاشقانه ای درباره‌ی مرد سرمایه‌داری به نام ارنست مارلند است که به تجارت نفت می‌پردازد و پس از درگیری در مسئله‌ای، تمام دارایی خود را از دست می‌دهد و ...



دیوید اُ راسل قرار است فیلم پایان زمین را بعد از فیلم آینده خود که هنوز نامش مشخص نیست در بوستون و نیویورک بسازد. در آن فیلم بازیگرانی مانند بردلی کوپر، کریستین بیل، امی آدامز ایفای نقش خواهند کرد.

راسل از این‌که در فیلم پایان زمین با چهره‌های مطرحی مانند جنیفر لارنس همکاری خواهد کرد اظهار خشنودی کرد و درباره این بازیگر مطرح هالیوود به THR می‌گوید: «جنیفر هم اخلاق خوب و هم حس شوخ طبعی خوبی دارد که تمام عوامل فیلم و کارکنان پشت صحنه با او احساس راحتی و صمیمیت می‌کنند و او اصولا چنین انسانی است.»

او ادامه داد: «جنیفر شخصی بسیار فداکار است. او خود را وقف خانواده‌اش کرده و خانواده او بهترین الهام‌بخش‌ او برای شخصیت و صداقتش هستند. جنیفر در بازیگری نیز بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا بازیگری برای او آسان باشد.»

فیلم پایان زمین توسط تاد بلیک، جان بلومنتال، استیو تیش تهیه خواهد شد و نویسندگی آن را نیز کریس تریور نویسنده فیلم آرگو، بر عهده دارد.



درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر