اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جسیکا چستین در فیلم" خانم جولی" ایفای نقش خواهد کرد.

جسیکا چستین بازیگر سرشناس آمریکایی ادعای نامزدی اسکار 2014 را برای فیلم خانم جولی Miss Julie کرد.

فیلم miss julie

به گزارش آکادمی هنر، جسیکا چستین بازیگر آمریکایی که به خاطر بازی در فیلم سی دقیقه بامداد Zero Dark Thirty جایزه بهترین هنرپیشه زن گلدن گلوب 2013 در رشته درام را نصیب خود کرد. این فیلم به تعقیب و عملیات کشتن اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده می‎پردازد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به درخت زندگی The Tree of Life و خدمتکار The Help اشاره کرد. او برای بازی در فیلم خدمتکاران نامزد جایزه گلدن گلوپ و اسکار برای ایفای نقش مکمل شد.


 

جسیکا قصد دارد با بازی در درام اجتماعی خانم جولی، از حالا نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن سال 2014 را نصیب خود کند. فیلمنامه خانم جولی اقتباسی امروزی و مدرن از  نمایشنامه‎ای  به همین نام اثر آگوست استرینبرگ به سال 1888 است. کارگردانی نسخه سینمایی خانم جولی را لیو اولمن بازیگر و فیلم‌ساز کلاسیک سوئدی به عهده دارد  و کالین فارل دیگر بازیگر سرشناس این فیلم است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما