همکاری برادران کوئن در فیلم آنجلینا جولی به نام «شکست ناپذیر»

 

برادران کوئن نگارش فیملنامه‎ی اقتباسیِ جدیدترین ساخته‎ی آنجلینا جولی را انجام خواهند داد.

شکست ناپذیر آنجلینا جولی برادران کوئن

به گزارش آکادمی هنر، آنجلینا جولی در دومین ساخته‎ی خود با نام شکست‌ناپذیر Unbroken نزد برادران کوئن رفته است تا نگارش فیلمنامه ساخته‎ی جدیدش را به آن‌ها بسپارد. کمپانی یونیورسال که تهیه این پروژه را بر عهده دارد، سال 2011 حق ساخت این فیلم را خریداری کرد و ابتدا از فرانسیس لاورنس برای کارگردانی این فیلم نام برده شد، اما آنجلینا جولی در ماه دسامبر 2012 به عنوان کارگردان انتخاب شد و هفته‌ها در پی فیلمنامه‌نویس برای فیلمش بود.

فیلم «شکست‌ناپذیر» بر اساس کتابی با همین نام نوشته «لورا هیلنبرند» ساخته خواهد شد که داستان زندگی «لو زامپرینی»، یکی از قهرمانان جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. داستان این فیلم درباره‎ی لوزامپرینی یکی از دونده‌های دبیرستان لس‌آنجلس است که در سال 1936 نیز در المپیک برلین شرکت کرد. وی در سال 1943 با هواپیمای نیروی هوایی در اقیانوس آرام سقوط کرد و توانست 47 روز را بدون آب و غذا و با وجود حمله کوسه‌ها زنده بماند و در نهایت آب او را به یکی از سواحل ژاپن برد. زامپرینی دو سال را در ژاپن به عنوان اسیر جنگی سپری کرد و توسط آن‌ها شکنجه شد.

آنجلینا جولی سال 2011 فیلم موفق در سرزمین شیر و عسل را در سمت کارگردان داشت که در رقابت گلدن گلوب از فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی مغلوب شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر