اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تام هنکس و جاناتان آمس «خسته از مرگ» را به سینما می آورند

«اچی پی اُ فیلمز» HPO films در تدارک تولید نسخه سینمایی مجموعه تلویزیونی کلاسیک خسته از مرگ The Bored to Death است.

فیلم The Bored to Death

به گزارش گروه سینمایی آکادمی هنر، خط اصلی قصه‌ی مجموعه، درباره ماجراجویی‌های عجیب و غریب یک آدم خیالی به نام جاناتان آمس (هم نام نویسنده خود مجموعه) است. این مرد عجیب و غریب هم یک نویسنده اهل بروکلین است،که روزگار خود را از طریق داستان‌نویسی برای روزنامه‌ها و مجلات می‌گذارند. در عین حال، جاناتان آمس یک کارآگاه خصوصی هم هست که شغل نویسندگی برای او یک پوشش برای کارهای پلیسی وی به حساب می‌آید.

شخصیت جاناتان آمس در هر قسمت مجموعه‌ی خسته از مرگ با یک ماجراجویی تازه روبه‌رو می‌شد و با زرنگی خاصی ، این ماجراجویی‌ها را با موفقیت به پایان می‌رساند. در نسخه سینمایی، کاراکتر جاناتان آمس، دو دوست و همکار وی ری و جرج را دوباره دور هم جمع می‌کند، تا مقابل ظلم و جنایت مبارزه کنند.

فیلم‌نامه نسخه سینمایی را نویسنده مجموعه تلویزیونی خسته از مرگ یعنی جاناتان آمس خواهد نوشت و به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان آن هم، در امر تولید، همکاری و مشارکت خواهد داشت. تام هنکس بازیگر سرشناس سینما و شرکت فیلم‌سازی او، یکی از تهیه کنندگان اصلی نسخه سینمایی خسته از مرگ خواهند بود.

در این فیلم جیسن شواتزمن، تد جانسن  و زاک گالیفیاناکیس بازیگران نسخه تلویزیونی خسته از مرگ در نسخه سینمایی آن هم دوباره نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد. احتمال زیادی وجود دارد که تام هنکس نیز به عنوان بازیگر مهمان، در نقش کوتاهی در این اکشن ماجراجویانه پر رمز و راز بازی کند.کارگردان این اثر هنوز مشخص نشده است.

 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما