پارک ژوراسیک 4 این بار به کارگردانی کالین ترورو

در ماه‎های گذشته اغلب رسانه‌های سینمایی با توجه به مشغله‌های زیاد استیون اسپیلبرگ به دنبال کارگردانی بودند که ممکن بود پارک ژوراسیک 4 jurassic park 4  را بسازد و بالاخره از نام این کارگردان رونمایی شد.

پارک ژوراسیک 4

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کارگردان امنیت تضمین نشده است Safety Not Guaranteed، یعنی کالین ترورو کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد گرفت. استیون اسپیلبرگ کارگردان دو قسمت اول و دوم این مجموعه در سمت تهیه کننده با چهارمین قسمت آن همکاری خواهد داشت. وی می‌گوید قسمت تازه فیلم به صورت سه بعدی فیلم‌برداری خواهد شد.


 

ریک جافا و آماندا سیلور نویسندگان فیلم‎نامه خیزش سیاره میمون‌ها Rise of the Planet of the Apes هم اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه پارک ژوراسیک 4 ‌هستند. این دو فیلم نامه نویس در قصه فیلم‌نامه جدید خود نیز یک بار دیگر، آدم‌ها را در برابر شورش و قیام گروهی از حیوانات از بند گسیخته قرار می‌دهند. اگر در ظهور سیاره میمون‌ها، آن‌ها میمون‌ها را در مقابل آدم‌ها قرار دادند، در پارک ژوراسیک‌ 4 دایناسورها را به جنگ نوع بشر می‌فرستند .

با این وجود، هنوز اطلاع چندانی پیرامون خط اصلی قسمت چهارمین قسمت مجموعه فیلم دلهره‌آور و ترسناک پارک ژوراسیک در دست نیست. این اولین پروژه بزرگ کالین ترورو است و البته اولین پروژه‌ای که برای یک استودیو می‎سازد. فیلم قبلی او یک فیلم مستقل بود. منتقدان معتقدند شاید فیلمی با ابعاد پارک ژوراسیک بتواند این کارگردان 36 ساله را به جمع کارگردان صاحب سبک و با کیفیت هالیوودی اضافه کند.

از سال 2001 که پارک ژوراسیک 3 به کارگردانی جو جانستون اکران شد تا به حال هیچ خبری از دنباله‌ای برای آن نبود. سه قسمت قبلی پارک ژوراسیک در کشورهای مختلف جهان، بیش از 2 میلیارد دلار فروش کرده‌اند. قسمت اول فیلم قرار است دوباره در پنجم آوریل اکران عمومی می‌شود. پارک ژوراسیک 4 قرار است برای نمایش عمومی در فصل تابستان 2014 آماده شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر