اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

 

 

برایان سینگر این روزها با جدیدترین اثر خود یعنی مردان ایکس: روزهای گذشته آینده  X-Men: Days of Future Past  خبر ساز شده است.

 

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فیلم مردان ایکس اولین بار در سال ۲۰۰۰ به روی پرده سینماها آمد و در همان سال تبدیل به یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینما شد، در سه شماره اول این مجموعه شخصیت لوگان با بازی هیو جکمن،شخصیت اصلی و کلیدی داستان بود اما از سال ۲۰۱۱ به بعد برایان سینگر فیلمی با نام مردان ایکس: درجه یک را تولید کرد که باعث شد تا ماجرای لوگان یا همان ولورین از ماجرای مردان ایکس مجزا شود. در حال حاضر قسمت دوم از ماجرای ولورین و قسمت دوم از سری جدید مردان ایکس به طور همزمان در حال تولید است.

 

 در خلاصه داستان این قسمت از مردان ایکس آمده است: مردان ایکس این بار برای نجات جان انسان ها و جهش یافته ها (مردان ایکس) باید در زمان سفر کنند. فیلم نگاهی به این موضوع دارد که اتفاقات گذشته چگونه در آینده انسان ها تاثیرگذار است.

فیلمنامه این قسمت از مردان ایکس را سیمون کین نوشته است وبازیگرانی از جمله هیو جکمن، مایکل فاسبندر، ایان مک کلن، جیمز مک آووی، هال بری، آنا پاکین، شان اشمور، اِلن پیج، دنیل کودمور،جنیفر لاورنس، نیکولاس هالت و ... ایفای نقش می‌کنند.

کمپانی فاکس قرن 21 تهیه کننده این پروژه است و این فیلم برای تاریخ 23 می 2014 آماده اکران عمومی می‌باشد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما