اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ساندرا بولاک و جورج کلونی در جاذبه

 

 

 

فیلم جاذبه gravity

جاذبه Gravity عنوان فیلمی است که توسط کمپانی برادران وارنر در حال ساخت است. این فیلم را آلفونسو کارون کارگردانی می‌کند و فیلمنامه این کار را نیز آلفونسو کارون و جونز کارون نوشته اند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، داستان فیلم درباره دو فضانورد است که در یک ایستگاه فضایی صدمه دیده گیر افتاده اند.

آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با بقایای شاتل فضایی خود بعد از آسیب، به گونه‌ای به زمین بازگردند. دکتر رایان استون با بازی ساندرا بولاک که یک مهندس پزشکی با هوش است اولین ماموریت خود را به فضا تجربه می‌کند و مت کوالسکی با بازی جورج کلونی، فضانوردی کهنه کار است که آخرین ماموریت خود را به فضا به عنوان فرمانده سپری می‌کند. آن‌ها در فضای تاریک جو گیر افتاده‌اند و سکوت کر کننده فضا به آن‌ها این هشدار را می‌دهد که تمام ارتباطاتشان را با زمین از دست داده‌اند و هیچ شانسی برای نجات ندارند، ترس آن‌ها رفته رفته به وحشت تبدیل می‌شود، با هر نفسی که می‌کشند بیشتر متوجه می‌شوند که اکسیژن آن‌ها رو به پایان است، تنها راه بازگشت به خانه رفتن به سوی گستره وحشتناکی از فضا است.


این فیلم فقط دو بازیگر دارد، ساندرا بولاک و جورج کلونی و از صدای بازیگران دیگر از جمله اریک میشل و بیشر سِوِیج نیز استفاده شده است. کمپانی برادران وارنر این فیلم را برای تاریخ 4 اکتبر 2013 آماده نمایش در سینماهای جهان خواهد کرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما